Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

31 Mart 2007

İş aşkı başkadır, başka aşklara benzemez

Daha iş hayatına girmedim ama giren arkadaşlardan gördüğüm ve duyduğum kadarıyla çalışmak ayrı bir meziyet. Arkadaşlardan biri de hâlini anlatmış. Buyrun beraber okuyalım, üfleyelim:

Yatarım ben ofiste !!!

Çalış Allah çalış, saat gecenin onu olmuş
Patron saat dokuza mesai koymuş
Hem zaten bulamam bu saatte dolmuş
Ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

Levent'te deli gibi trafik
Zaten evdede sular kesik
Yarın sabah erkenden işbaşı
Ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

Saat olmuş neredeyse yirmi bir
Işıklar bile sönmüş ofiste bir bir
Eve gidişim en az on bir
Ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

Ofis bir mekandır, bilene bir güzel ev
Gece ne cin olur, ne cüce ne bir dev
Açarım tüm ışıkları, sanki kuşum kümeste
Ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

Fazla mesai falan yok bizim şirkette
Lakin beleşe akşam yemeği verilmekte
Toplantı odasında da plazma tivi mis gibi
Ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

Müdürün odasında deriden bi' kanepe
Gerçi biraz dar ama ederim artık idare
Kahve makinası da olacaktı bi' yerde
Ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

Ne güzel otobüsümüzdün sen 500t
Güzergahının uzunluğu 62 kilometre
Oksijensiz solunumu öğrendim senin içinde
Ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

Telefon çalar tam da çıkma vaktinde
Patron emir verir,başlıycam böyle işe be
Taksim, Nişantaşı fıkır fıkır kaynarken bu saatte
Ne işim var lan ofiste,basar giderim ben evime :)

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa