Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

13 Nisan 2007

Bu zulüm kimseye yapılmamalı

Muhtemelen biri size bu oyunu göstermiş ya da oynatmıştır. Ben de kardeşime oynattım ama daha sonra yaptığıma bin pişman oldum. Kendisi her ne kadar görüntüden değil de çığlıktan korktuğunu söylese de, korkulmayacak gibi değil. Oyunu oynamak için ister istemez dikkatli bakıyorsunuz ve sonunda ne mi oluyor? Oyunu denemek isterseniz, önce deneyin, ardından aşağıdaki görüntüleri, yani oyunu oynayanların sonunu izleyin. Bence bunu şaka kisvesi altında yapmak büyük bir zulümdür.

Eşşoğleşşek şakası yapıyorum deyip öyle oynattırmak lazım.


Get the code at www.winterrowd.com

İşte o görüntüler:


Etiketler: , , ,

3 Yorum:

  • saat: 19 Nisan 2007 13:46 , Anonymous Adsız dedi ki...

    Haklısın Yasin Hayaloğlu
    .
    Naber nasılsın yasin. yasindi dimi. Pagerank nasıl gidiyor?

     
  • saat: 20 Nisan 2007 14:27 , Anonymous Adsız dedi ki...

    Noldu ya Nire Gittin?

     
  • saat: 21 Nisan 2007 01:01 , Blogger Sayfacıbaşı dedi ki...

    Süperdir bizim peyçranklarımız. Nerde gereksiz lüzumsuz kelime varsa, ara, beni bulursun karşında. Örneğin bu günlerde "van dam" ve "çestır" lafızlarıya gündemdeyim. Gugıl'a sor, sana söyler o.

    Dersler, işler, kurslar, dertler, hayat yani bildiğin gibi. Şimdi Mecnun'dan ziyade aşıklık istidadım var, onun gazıyla aşık-ı sadık benim Mecnun'un ancak adı var. Dur, alma sakın gazımı, hayat yeterince alıyor zaten. Haksız mıyım?

    Yeni edebi yazılarda buluşmak niyetiyle, hepinizi saygıyla selamlıyorum.

     

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa