Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

13 Haziran 2007

Talih Kuşu Çok Uzaklarda

Tam da kolları sıvayıp taşınmışken yeni evimizi tamire aldılar (kovulmak gibi bir şey bu).

Çok sevdiğim ve pek güvendiğim hosting [kahretsin, bu da yazıldığı gibi okunuyor] yani barındırma şirketimin tamir-bakım sırasında başardığı ne idüğü belirsiz bir forsıt domeyn [forced domain] muhabbetinden ötürü siteme ulaşılamıyor. Talihsiz olan benim zahir. Çok önceden bunu anlamalıydım. Zaten bir türlü bitmeyen Linüks çilesi de bunu destekliyor. Artık yazı felan yazmayacağım burda dedikten sonra ikinciye bir gönderi yapıyor olmam da ne kadar ironik, deel mi?

Neyse efendim, ben anladım ki friy hosting başa bela. Elini cebine atıp parana kıymıyorsan, bırakacaksın, dağınık kalacak. Ben de bıraktım, dağınık şu an.

İsterseniz siz de bırakın dağınık kalsın.

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa