Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

05 Mayıs 2007

Çok geç kaldım

Hem sosyal hayatım bitti, hem internet hayatım. Daha önceden bu alemde bir numara olduğumdan iftiharla(!) bahsetmiştim. Yine o yazıda da dillendirdiğim gibi, artık eskidim, yaşlandım. Hiç kimsede olmayan şeyler bende vardı o zamanlar; artık bende olan her şey herkesde de var.

Artık ne gelişmeleri adam akıllı takip edebiliyorum, ne de bunlar üzerinde kafa yorabiliyorum. Kurtlar Vadisi'ni bile tekrar yayınlarında hatim ettim. Eh hal böyle olunca birileri bir şeyler düşünmüş, farkı farketmiş ve bu farkındalıkla bir şeyler yapmış.

Şaşmaz kardeşler için tarikat üyesi, dinci, hede hödö diyorlardı. Ben tabii Vatan Şaşmaz da bunlardan sanıyordum, inanamadım. Neyse o günler geride kaldı, Necati bey Polat halet-i ruhiyesiyle Endi Garsiya'nın [Andy Garcia] yani kocasının önünde Şerın Sıton'u [Sharon Stone] bile dudak kenarından öptüğüne göre, irtica tehlikesi geçmiş demektir. Böyle modern ve çağdaş bir Polat'ımız olduğuna göre kendisini izlemeye devam etmekte bir sakınca görmemek lazım.

İşte farkı farkedenlerin gösterenlerin farkındalık: İmam Alemdar



Kaynak: www.nuradasi.com

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa