Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

15 Ocak 2007

Duble karakter sahibi miyim, yoksa piyasada dublörüm mü var?

Anne ben şizofren mi oldum?

Şizofreni aslında çok kötü ve tehlikeli bir hastalık ama eğer bu hastalığı sadece A Beautiful Mind (Akıl Oyunları) gibi bir filmle tanıdıysanız belki bir maceradan daha fazlasını hissetmezsiniz.

Bunca yıllık sayfacıbaşılık hayatımda kendimi ilk defa şizofreni hastalığına yakalanmış hissediyorum. Seyir defterimizin sol kısmında "Aksesuar" bölümünde gördüğünüz "Ziyaretçi Sayısı" aslında bir Sıtatkantır hizmeti. Bu hizmetten daha sonra uzun uzun bahsetmeyi planlıyorum, ama şu an konumuz bu değil. Sadece bir kaç ehemmiyetli noktaya temas etmek için gerekli gördüm. Bu hizmet sayesinde seyir defterimize gelen gidenlerin nerden geldikleri, nereye gittkleri ve neci oldukları hakkında küçük bilgilere sahip olabiliyoruz.

Bundan mülhem*, son günlerde seyir defterimizin hitinin arttığını görünce şaşırdım ve baya sevindim. Ziyaretçilerimizin nerden geldiğine baktığımda ise genellikle pek bir fikir sahibi olmadığım günlükleri buldum. Bahis mezvuu olan günlüklerde benim namıma yorumlar yazılmış olduğunu gördüm ve "ben bunu ne zaman yazdım" düşüncesiyle panikledim.

Taklitlerimizden ısrarla sakının

Hafızamı ne kadar zorladıysam da öyle bir yorum yazdığımı hatırlayamadım. Acaba şizofreni hastalığına yakalanmıştım da ikinci kişiliğim benden habersiz işler mi çeviriyordu, yoksa piyasada benim bile haberdar olmadığım bir dublörüm mü vardı!

Takip

Dublörümü elbette takip edebileceğim başka bir sistem yok ya da ben bilmiyorum. Allah'tan şimdiye kadar kötü bir yorumla karşılaşmadım, ümidim odur ki birilerinin kalbini kırmasın. Belki de kötü bir şeyler karalamıştır da günlük sahibi silmiştir ya da onaylamamıştır kim bilir...

Teşekkür

Kendisine teşekkürü bir borç biliyorum zira uzun zamandır in ve cinin arasında geçen müsabakayı izlemekten maada* bir uğraş buldum ve gelen gideni takip etmeye başladım. İyi oldu zahir...

Seyircilere not

Bahsettiğim gibi kim olduğunu bilmediğim bir dublörüm var, kalbinizi kırarsa özür dilerim, fakat sorumlusu benmişim gibi düşünmeyin ne olur.

Sayfacıbaşının seyri sürecek. Ama yakında!

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa