Sayfacıbaşının Seyİr Defterİ

Bir sayfacıbaşının gözünden, görsel-işitsel-düşünsel ve de geyiksel meselelerin gayri ciddi mütaalâlarını ihtiva eder.

13 Şubat 2007

Yenilendikçe Eskiyor Sanki İçten İçe

Blogırcı (Blogger+cı) olalı beri kendime uygun, eli ayağı düzgün bir tema/tempıleyt (thema/template) bulabilmiş değilim. Bu kullandığım da çok zoraki oldu ve hâlâ üzerinde hiç uğraşasım yok. Bana da eğreti duruyor gibi geldi. Defterimiz daha önce, Daglıs Bavmın'ın (Douglas Bowman) bir şaheseri olan Harbor adındaki görünüme bürünmüştü. Şimdi ise ne idüğü belirsiz alacalı bulacalı bir şey gibi. Sevmedim, yine değiştirmeye karar verdim.

Aslında benim favorim Vördpres (Wordpress) tasarımlarından Kürbik (Kubrick). Ama buna uygun bir Blogır entegresi bulmak çok zor. Yakında Blogır'dan terk-i diyar eyleyip Vördpreslere gark olursam hiç şaşırmayın derim...

Hatta az sonra çalışmalara başlıyorum.

Finalde ise özgür bir yiğidin karikatürü var.

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa